Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

1. Miért kell jelentkezni a találkozóra?

A Csillagpont Református Ifjúsági Találkozó nagyszabású egyházi rendezvény, több ezer fős résztvevői közönséggel és több mint félezres önkéntes szervezői csapattal. Ennyi ember fogadása, étkeztetése, információkkal való ellátása és a helyszín megfelelő előkészítése komoly szervezési eszközöket igényel. A szükséges feladatoknak és a kapcsolódó adminisztrációs előírásoknak eleget téve tudnunk kell, hogy hányan érkeznek, és milyen ellátást szeretnének igénybe venni.

2. Miért érdemes előre jelentkezni?

A találkozón az is részt vehet, aki nem jelentkezett előre – ebben az esetben érkezéskor a helyszínen regisztrálhat. Azonban, aki nem jelentkezik előre, számos kedvezménytől és lehetőségtől elesik. A helyszínen fizetve a részvételi díj 4900 Ft (kárpátaljai és délvidéki résztvevőknek 2800 Ft), a május 30-án éjfélig jelentkezőknek csak 3400 Ft (kárpátaljaiaknak és délvidékieknek 2000 Ft), ill. a június 23-án éjfélig jelentkezőknek 3900 Ft (kárpátaljaiaknak és délvidékieknek 2200 Ft) naponta. A szervezett étkezést is csak azoknak tudjuk biztosítani, akik előre jelentkeztek és befizették az összeget a táblázatban megjelölt határidőig, valamint 2019. június 25-ig megérkezett a befizetésük. A regisztráció során megadott utazási információk alapján tudunk a találkozóra való eljutáshoz megfelelő számú közlekedési eszközt biztosítani.

3. Bármelyik napra jöhetek, és bármilyen étkezést választhatok?

Attól függően, hogy milyen napokon szeretnél vagy tudsz eljönni, jelentkezhetsz akár az első és a harmadik, vagy a második és a negyedik napra is. Fontos, hogy a programokon csak akkor vehetsz részt, ha – előre vagy a helyszínen – regisztrálsz az adott napra, és befizeted a részvételi díjat. A napijegy az adott napra, valamint másnap 14 óráig érvényes, és magában foglalja a szállás (sátorhely) díját is. (A díj csökkentésére a sátorhelyet igénybe nem vevők, pl.: hazajárók esetében nincs lehetőség.) Étkezést csak arra az időszakra igényelhetsz, amelyikre jelentkeztél, de azon belül választhatsz, hogy a felajánlott étkezések közül melyiket kéred. A tervezett étlap megtekinthető itt.

4. Lehet-e még június 23. után jelentkezni?

Június 23-án éjfél után étkezés igénylésére már nem lesz lehetőség, de az elektronikus jelentkezés lehetőségét a találkozó első napjáig nyitva hagyjuk. A rendszer ekkortól kezdve azonban már a teljes napidíjjal számol. A díjat mindenképpen fizesd be előre, és az igazolást hozd magaddal a találkozóra, ezzel is segítve a helyi bejelentkezés menetét.

5. Lehet-e a helyszínen jelentkezni?

Ha előre nem jelentkeztél, a helyszínen is regisztrálhatsz; ebben az esetben 4900 Ft-os napidíj (kárpátaljai és délvidéki résztvevőknek 2800 Ft) megfizetése mellett lesz lehetőséged részt venni a találkozón, de szervezett étkezést számodra már nem tudunk biztosítani. (A találkozó helyszínén és ahhoz közel büfé, élelmiszerbolt is üzemel.)

6. Milyen határidőkre kell odafigyelnem?

Két kedvezményes időszak van:

● 2019. május 30. éjfélig (frissítve) lehet a legkedvezményesebb részvételi díjjal regisztrálni.

● 2019. június 23. éjfélig lehet még kedvezményesen) regisztrálni.

A határidők nemcsak a jelentkezési határidőt jelentik, hanem fizetési határidőt is. Aki a feltüntetett határidőig nem fizeti be a díjat, az automatikusan átcsúszik a következő szakasz magasabb árkategóriájába (étkezés, regisztráció). Étkezést ebben a két szakaszban lehet rendelni, a harmadikban már nem. Aki 2019. június 23. után jelentkezik, vagy ezután fizeti be az étkezések és a részvétel díját, annak nem tudunk helyszíni, szervezett étezést biztosítani.

Szállást 2019. június 9-ig igényelhetnek az előzetes regisztráció során a rászorulók, az önkéntesek, közreműködők és előadók.

7. Mit tegyek, ha befizetéskor elfelejtettem a „Közlemény" rovatba beírni a regisztrációs kódomat vagy véletlenül rossz kódszámot adtam meg?

Nagyon fontos, hogy amint észrevetted a hibát, sürgősen jelezd ezt nekünk a regisztrációs felület Kapcsolat menüpontján keresztül vagy e-mailben (csillagpontregisztracio@gmail.com) a neved, a regisztráció során kapott helyes kódod, valamint a tévesen használt kódszám és a születési dátumod megadásával. Ezt követően kérünk, hogy minél hamarabb juttasd el hozzánk az átutalásról szóló banki igazolást vagy a postautalvány beszkennelt feladóvevényét e-mailben (csillagpontregisztracio@gmail.com) vagy személyesen (1146 Bp. Abonyi u. 21.).

8. Mit tegyek, ha megváltoztak az adataim vagy véletlenül rossz adatot adtam meg?

Az elküldött adatokon utólag nem módosíthatsz, mégis arra kérünk, hogy ne indíts újabb regisztrációt! Az regisztrációs munkacsoport munkatársai készséggel állnak rendelkezésedre, a Kapcsolat űrlapon keresztül vagy e-mailben (csillagpontregisztracio@gmail.com) bármikor kérheted adataid helyesbítését a jelentkezésnél megadott név, a regisztrációs kódszámod és a születési dátumod megadásával.

9. Mit tegyek, ha véletlenül többször jelentkeztem?

A Zsinati Ifjúsági Irodán folyamatosan nyomon követjük a jelentkezéseket. Ha több azonos tartalmú jelentkezést találunk, igyekszünk értelemszerűen korrigálni az adatokat, esetleg a felesleges jelentkezés törlésével. Ha problémák merülnek fel, kapcsolatba lépünk a jelentkezővel, hogy tisztázzuk a félreértést. Nagy segítséget jelent a számunkra, ha a Kapcsolat űrlapon keresztül vagy e-mailben (csillagpontregisztracio@gmail.com) jelzed nekünk a hibát a jelentkezésnél megadott név, a regisztráció során kapott kódod és a születési dátumod megadásával.

10. Mi történik akkor, ha június 23. után fizetem be a részvételi és étkezési díjakat?

Akkor sajnos átcsúszol az utolsó regisztrációs szakaszba, az étkezésedet már nem tudjuk biztosítani neked, és a regisztrációs díjad is magasabb lesz.

A befizetések igazolása érdekében kérjük a befizetésről szóló banki átutalási igazolást vagy a postai feladóvevényt megőrizni és a helyszínen is bemutatni!

11. Meddig lehet támogatást igényelni?

2019. június 9-ig. A támogatási kérelem beérkezését követően néhány napon belül értesítünk, hogy milyen mértékben tudjuk támogatni a találkozón való részvételedet. Kérjük, hogy légy türelmes. Ha valamilyen oknál fogva nem tudjuk a regisztrációs díjad (egy részét vagy az egészet) kifizetni, akkor annak a regisztrációs időszaknak a díját kell kifizetned, amiben a támogatási kérelmed beérkezett hozzánk. Ha kérdésed van a támogatásokkal kapcsolatban, akkor írj nekünk e-mailt a tamogatascsillagpont@reformatus.hu címre.

 

Befizetéssel kapcsolatos kérdések

Házirend

Adatvédelemmel kapcsolatos kérdések